Tag dla Mamy

Hello😁
Zrobiłam Taga dla Mamy tzn Teściowej. Mówię do niej Mama i bardzo ją lubię, dużo rozmawiamy 😉
 przy kawkach☕ 
mieszkamy blisko-rzut beretem, 
zawsze mogę na niej polegać 😍
❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️
Moja Mamę pochowałam 2miesiace  temu, smutno się robi, gdy się pomyśli,
 że już JEJ nie ma tu na ziemi... 
Ale jedno pociesza, ż
już nic Ją nie boli... 
Niech spoczywa w spokoju... (*)
Z moją mamą nie miałam już takiego kontaktu gdy wyszłam z domu 
(wyszłam za mąż👰 aż 11lat temu 😉) 
💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚❤️💚
Wracam do tematu 😅😁
Tag zrobiony dla Mamy
 

Zgłaszam
go
 😅na 
wyzwanie z
  motylem
🦋🦋🦋🦋🦋



Również zgłaszam TAGA  na wyzwanie

 u 

Jest zielony kolor i jest 
motyl🦋
😅 choć przypadkowo też😅 zielony💚

Do


także zgłaszam swoją pracę jako 
temat 
KOLOR 😍 
Dzień Matki



Znalazłam jeszcze 
⏬⏬⏬ 


gdzie zgłaszam
 OWEGO TAGA 
na 
Owe 😜
 wyzwanie 
#niekartka


A że tu jest i ptaszek to zgłasza się i tu do zabawy
 ⏬⏬⏬

Pozdrawiam 😘


Komentarze

  1. Piękny tag i na pewno ciężko było Ci ją przygotować, tym bardziej doceniam.
    Mimo wszystko gdy się wychodzi z domu kontakt nieco się ogranicza, ale więź Mama-dziecko pozostaje bardzo mocna i na zawsze. Dziękuję że pamiętałaś o mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten tag:) i powiem Ci zainspirowałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się 😁 że idę mnie też można się zainspirować

      Usuń
  3. Ładny tag :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że i do mnie postanowiłaś wysłać tego wiosennego taga. Ciesz się, że miałaś go dla kogo zrobić, bo ja już takiej możliwości nie mam . Piękny jest z tym ptaszkiem i motylkiem. Mam nadzieję, że zabawa Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba 😍
      Mam nadzieję, że będę umiała wykonać zadania na wyzwania 😜 na blogach ciężej znaleźć bo się nie pojawia na tablicy jak na FB 😅
      Pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. Piękny tag, radosny i wiosenny.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Привет! Несмотря на боль утраты, жизнь продолжается. Мы должны ценить тех, кто сейчас рядом. Пусть и Ваша свекровь радует Вас. Тежик получился добрым и светлым. Спасибо за участие в задании TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо за теплые слова
      С наилучшими пожеланиями😍😍😘

      Usuń

Prześlij komentarz