Wygrana z DIY ZRÓB TO SAM i ITD COLECTION

Witam WaS!
Dziś chciałam się pochwalić moją
Nagrodą 😁
Nagroda za aktywny na YouTube 😊
konkretnie na kanale 
DIY TUTORIAL - trzeba być subskrybentem i komentować
Ja lubię oglądać filmy, jak coś powstaje i wogole 😅 
Zapraszam 😊 
DIY ZRÓB TO- post gdzie ogłoszone wygrana😊
Wybrałam nagrodę BON na zakupy ze sklepu ITD COLECTION 😅
Ale to nie koniec... przy okazji, komentowania filmu 
 ITD COLECTION dostałam nagrodę pokazanych rzeczy w filmie😊😊😊

Jakże ja byłam szczęśliwa 😀 aż mi że szczęścia łezki polały😍😍😍

Ech i jeszcze w tym czasie miałam urodziny 🙃😉😋 

Dziękuję WAM wszystkim, całej załodze 
DIY ZRÓB TO SAM
 i 
ITD
COLECTION

A teraz wstawię zdjęcia co dostałam, co wybrałam 😍😍😍

oto całość😍😍😍

Papier ryżowy "Sekrety" do decoupage

Papier do Scrapbookingu 😍

tekturki

Tekturki do karty ATC

Pergamin do Scrapbookingu

Folia przeźroczysta

Zestaw Papierów do Scrapbookingu 😍 STEAMPUNK


PAPIER DO DECOUPAGE
Papier do decoupage


Folia termoton
Maska
Papier do transferu
Farby


Folia przeźroczysta


Również pozdrawiam 😘😘😘


Komentarze

  1. Gratuluję cudowna nagroda . Od dawna jestem zauroczona produktami ITD i też bym taka nagrodę wybrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘Istne szaleństwo ale też problem w tym na co się zdecydować, bo wszystko by się chciało mieć... Wszystko tak piękne... Albo czegoś się nie miało np mediów...

      Usuń

Prześlij komentarz