Bransoletki

Cześć
Pochwalę się bransoletkami🤣
Kiedys, kiedy miałam trochę czasu 😋 między utratą pracy a szukaniem pracy, a synuś był już na tyle duży, że umiał się sam zabawic, mogłam sobie znaleźć swoje hobby...
Wyszukalam sklep internetowy z rzemieniami, półfabrykaty itd ...
I się zaczęło... Pochwalilam się to tu to tam, ktoś chciał więc trochę się sprzedało, bądź podarowało...
Znalazłam prace więc zaczęło brakować czasu...
Trochu stanelo...
Pojawilo się drugie Baby...
Ale też nowa pasja, hobby ale nie na maksa
Scrapbookingowanie, ale takie nie szalone jak bransoletki...
Powstał jeden album, pare boxów...
Kilka planow do zrealizowania 😋
Aleeee też znalazłam w szafie pewien dysk kumihimo i znów się zaczęła nowa "miłość" do sznurków 🤣
Tylko niestety dwójka dzieci trochę czasu zabiera, wychowawcze bez kasy też nie pozwala na szaleńcze zakupy 😂😂😂 sznurków 🤣 więc nici wykorzystuje🤣
































jeszcze to nie wszystkie 🤣
A tu z dysku kumihimo



to akurat nie z dysku ale przy okazji

nie mogę znaleźć fotki zedytowanej
Ale tutaj na FB mam więc zapraszam 
↕️↕️↕️
https://www.facebook.com/Chikaretta/


Pozdrawiam 😘

Komentarze

  1. Piękne są te bransoletki! Takie oryginalne ozdoby wykonane z pasją lubię najbardziej.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz 😍🤗
      Pierwszy najważniejszy 🤗
      Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  2. Fajne i oryginalne bransoletki :)) Każda to cząstka Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo różnorodne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz