Witam

Dawno mnie tu nie było... No cóż, nie miałam czym się chwalić...
Album powstaje, małymi krokami 😁
Lato, wakacje... więc więcej przebywa się na "polu"😁-po góralsku😆hej😆
Miałam tzw zamówienie 😆 na boxa dla Roczniaka 😊 filmik dostępny
na YouTube 😅😆
Teraz robię kartkę na chrzest siostrzeńca 😊
Niebawem, a dokładnie 24.07 wybieramy się nad morze, więc cała Polskę trzeba przemierzyć, 😆 znowu 😆 fajnie, ale... żeby ino pogoda się udała. Nie musi być 30+(wystarczy, że ja mam 😁😁😁😂🤣), ale takie 23, bez silnego wiatru.... bez deszczu...
Marzy mi się Chorwacja, Węgry, tylko jak mężuś twierdzi "póki dzieci małe to polskie morze..."
A Wy gdzie Kochani spędzacie tegoroczne "Wakacje"?
Pozdrawiam 😘

Komentarze

  1. Widziałam filmik - box jest piękny, a pomysł na umieszczenie w środku autka po prostu super.
    Miłego pobytu nad morzem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam z Zakopca, ale mam nadzieję, że uda się w sierpniu na morze. Chorwacja, to już plany na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Zakopanego jeżdżę tylko na kontrolę a tak to nie pajam miłością
      😆😆😆.
      Mam nadzieję, że pogoda dopisze 😆 nad morzem
      Pozdrawiam 😘

      Usuń

Prześlij komentarz