Serce na Walentynki

Cześć wszystkim Walentynkom❤️

Chciałam coś zrobić dla mego Mężczyzny, nie kupować
(bo i tak kasiory nie mam😂)
Zainspirowałam się moją Idolką, jedna z Idolek🤗 
Karolą znana jako 
Handmade
by Karola, uwielbiam jej prace😍
Jest teraz w DT "DIY ZRÓB TO SAM"

a dla niego zrobiła piękne ❤️, 
też chciałam coś podobnego...

Jest również u NICH wyzwanie 
BINGO

  więc skorzystam
 i zgłaszam się
tzn 
Zgłaszam moją 
Walentynkę
Według BINGO
✔️Róż -kwiatuszki, serwetka/skrapek i cekiny

✔️Perełki  są tzn pół perełki 🤗

✔️Koronkę widać ale też były różne inne skrawki koronki, tiul, gaza pod tą warstwa czerwonej farby

✔️ Serce

✔️ Miłość -napis Love, serce to też miłość 😜 na zdjęciu miłość 😂 no i. Miłością zrobione😊

✔️Czerwień

✔️Sznurki - ten niebieski sznurek
i też pod warstwą farby
 też
są różne rzemienie

✔️ Brokat kryształki- brokat złoty wymieszałalam z farbą, choć nie rzuca się w oczy, kryształek serce

✔️kwiatuszki 🌹🥀 też są

Edit1: w ostatniej chwili znalazłam kolejne wyzwania
 na:
http://www.altairart.pl/2020/02/challenge-22020-wyzwanie-22020.html?m=1
tematem jest
SERCa, SERDUSZKA...
Jest jedno duże i kilka malutkich cekinowych serduszek oraz wzorek w serwetce 😍💓💓
Również i tu
https://reanja1.blogspot.com/2020/02/co-nam-przyniesie-luty-2-z-12.html?m=1#more
zgłaszam się choć nie wiem czy pasuje
😍😍😍😍
Edit2
Wyszperałam kolejne WYZWANIE, w którym mogę zgłosić moje serce 😜
w/u LemonCraft-Bingo
https://www.facebook.com/groups/274606722975866/permalink/852316751871524/
Linia 1- SERCE+ZDJĘCIE+CHLAPANIA
Linia2- NAPIS+ZDJĘCIE+KWIATY
😍😍😍
Co myślicie może być?
Czy może zbyt przekombinowane?

Pozdrawiam 😘
Wiecznej pięknej Miłości Wam życzę 😘😘😘


Komentarze

  1. ale śliczne serce, wcale nie jest przekombinowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna walentynka, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, ze pasuje, jest serce, jest czerwono, jest walentynkowo:)
    Piękne serducho :)
    dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Karola będzie zachwycona. Piękna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne serducho, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. znalazłam WYZWANIE 🤗 w ostatnim czasie 😜
    Dziękuję za dobre słówko 😘😍😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful project and great take on our bingo board. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo optymistyczna walentynka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art, pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :-) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz