ATC

Cześć🤓
moje, moi 

SCRAPERKI


SCRAPERZY

mam od dziś nowe

  marzenie...😁
🙃🙃🙃🙃🙃


Dziś co nie co poczytałam, 

usłyszałam

 o kartach
  ATC...
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Otóż zamarzyłam sobie taką
 kolekcję, kartę od 

każdej, każdego

z

Was...
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Chciałabym taką zrobić kolekcję 
WAS - WSZYSTKICH


taki 

  AUTOGRAF 😊 PODPIS
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tak jak kiedyś kolekcjonowało się znaczki, karteczki😅pocztówki,  karty piłkarskie itp itd
Jeśli możesz😁  
Jeśli chcesz😊  

stworzyć

wysłać 😊mi


ja 
            proszę

ślicznie


 😍

Pozdrawiam 😘

i czekam na odpowiedź🤓


Komentarze

  1. Wprawdzie nigdy nie robiłam ATC, ale chętnie dla Ciebie podejmę to wyzwanie. Prześlij mi, proszę, swój adres.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o co chodzi... dodałaś linka do żaby w mojej zabawie kartkowej . Po kliknięciu pisze mi że strona szukana nie istniej. Kartek też nie widzę w publikowanych postach. Usuń proszę linka z żaby jeżeli to błąd ( obok powinnaś mieć ikonę kosza)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się poprawiło 😂 bo niestety nie kliknełam w "opublikuj" bo jeszcze edytowalam posta😜 ale widziałam mojego taga u Ciebie na wynikach 👍 jaki zaszczyt że wystąpił 😉😍

      Usuń
  3. Ja też mogę Ci takie Atc wysłać, napisz mi dres na maila (wysyłam tylko na adres w Polsce) i napisz proszę czy na tym atc ma byc coś konkretnego (bo nie do końca rozumiem) czy mogę zrobić kartę jaką tylko chcę? Miło by też mi było dostać jedna taką kartę od Ciebie, na pamiątkę.
    Albo jeszcze fajniej taką kartę do mojego pamiątkowego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze pisze i pisze i nic się nie wysyła 😍 zaraz poszukam maila i Ci napiszę 😊
      Chciałam taka kartę do albumu z kartami 😜 który mam nadzieję że się wypełni 😉 bo jeszcze nic nie mam😉 ale czekam na kilka już 😊
      Co ma być, to chyba wszystko jedno... Może być coś co Cię symbolizuje 😊 czy Miś i jego zakątek 😜albo co Ci w duszy gra 😊 ważne by z tyłu było podpisane że to TWOJA karta😊
      z przyjemnością coś zrobię dla Ciebie 😋
      Cieszę się że i Ty chcesz mnie 😜
      Pozdrawiam 😘

      Usuń

Prześlij komentarz