ZABAWA Blog Hop KTM

Cześć🤓
W ostatniej chwili natrafiłam na Blog 
KLUB TWÓRCZYCH MAM
i upatrzylam
 ZABAWĘ 🤣 
⤵️

 a ja lubię zabawy🤣
 nie chodzi tylko o nagrody 😉 
tylko o to, 
że tyyyyle jeszcze ludzi można poznać, obserwować, podziwiać ich talent
 🤗🤗🤗
 💓💗💓 

Tu  zabawa jakby skakanie 
z 🌸kwiatka na 🌸 kwiatek 😜
a konkretnie 
Rozwiązać krzyżówkę
 z podpowiedziami na wspaniałych BLOGACH,
 trzeba znać nazwy kwiatów,
 a później hasło się samo ułoży
hasło
ja odczytałam
  DZIEŃ MATKI

Achhh moja Mama miała ogródek pełny kwiatów, wszystkie te kwiaty rosły w JEJ ogródku...
 A dziś już jej nie ma 😭
A kwiaty są❤️



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zrobiłam już ATC dla Ciebie, jutro wyślę. Tylko proszę o wyrozumiałość, bo to mój debiut w tej formie:)

      Usuń
    2. Oj KOCHANA 😍 będzie na 100%doskonala

      Usuń

Prześlij komentarz