Bór nad Czerwonem

 Dawno nie byłam u mnie w "lesie", dziś była okazja bo przyjechała siostra i chciałam jej pokazać... Na YT na kanale jest filmik z zeszłego roku 

A dziś tu wstawiam foty i przyokazji zgłaszam je na zabawę 

w DIY ZRÓB TO SAM

gdzie temat na ten tydzień  to 

DRZEWA / PARKI / LASY




















Nie byłam tym razem na wieży bo ktoś został ze Śpiącymi Królewiczem😴
Ale jak będę znowu kiedyś to zrobię foto😅


Żeby było wesoło 😁😅
to i język  musi być 😅


Z jednej strony mostku Gorce 


    A     z drugiej strony Tatry
Te kwiatuszki urocze 😍  szybko się rozrastają 😍

I tyle 😅

Komentarze

  1. Ale super te Twoje fotki drzew, bardzo mi się podobają te lasy. Dziekuje za wspólny spacer i udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że się podoba 😍
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz