Gościnne występy/LO for my Boy's


LO dla my Boy's


Ahoj

Miałam okazję zrobić tutka dla 

DIY zrób to sam

Szczegóły tu

👇

https://diytozts.blogspot.com/2020/09/goscinne-wystepy-chikaretta-lo-dla.html?m=1


Wymyśliłam sobie, że zrobię coś dla moich chłopaków 🤔
 bo 30wrzesnia jest Dzień Chłopaka








Użyłam
✅ papieru z kolekcji

⚙️🔩⚙️ SteamPunk

 z 

ITD COLECTION



 i 
złotej farbki 

(uwielbiam ją ♥️♥️♥️ 
ona też jest od ITD COLECTION)


tekturek zębatki⚙️⚙️⚙️



✅...i żarówkę💡
 z folii od ITD COLECTION
⏬⏬⏬


✅Wynurałam ze skrzynki Meżulka żelastwo 😜


I wyszło
to CUŚ

Szczegóły w linku na początku posta 
👆☝️
Pozdrawiam 😘



Komentarze

  1. Ojej, wydaje mi się, że komentowałam, a tu pustka. To cuś wyszło rewelacyjnie.
    Dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak a ja nie patrzyłam czy ktoś komentuje😅
      Pozdrawiam
      😘
      Również życzę DUŻO szczęścia w 2021😘😘😘

      Usuń
  2. Żelastwo się bardzo przydało i całość wygląda pięknie !
    Serdeczności na ten nowy Roczek i dużo weny twórczej życzę:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz