Scrapcesoria -DairyBox + Dairy Cards


Diary Card pierwsze wpadło w moje ręce gdy Kasia Grusza zaproponowała na swej grupie wymiankę DC i chciałam bardzo je mieć więc pierwsze zamówionko poszło 😅
Chciałam zrobić Dairy BOXa dla Chrześnicy na urodzinki, bo to szybsza alternatywa albumu 😅. Na razie zrobiłam 5 kart ale do sierpnia mam nadzieje, że powstanie więcej 😅
Użyłam:
-kolekcji z Craft o'clock Kara&Lina typowa dla Nastolatek 🤗
-Diary Cards czarne wzory: fancy, laura, simpe, index tab z flapsą https://scrapcesoria.pl/pl/p/Diary-Cards-zestaw-probny/560
-Diary Card EXPANDABLES - moduł harmonijka, moduł koperta
-Akcesoria: Tabliczka biblioteczna, Zapięcie wskazówkowe ver2, Zapięcie velcro"baby pink", Zapięcie "kółeczkowe" - papier,
-DC Glow - zestaw świecący Diary Card
DB wymalowałam farbą czarną matowa akrylową, a wierzch dodatkowo zmatowiłam papierem z kolekcji.
Zabawa przednia i wciągająca, do której serdecznie Was zapraszam 
🤗 
https://www.facebook.com/scrapcesoria.by.zuza.gulaj/posts/3767737050011324





👆Pomocny paluszek Zuzi







A  ta karta zrobiona na próbę, na zdjęciach moja gwiazda - SYN Marcel




 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa i efektowna forma, no i alternatywa dla albumu. Ale masz super gwiazdora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne 😅muszę trochę nadrobić ale teraz czasu brak😂
      Gwiazdor rośnie 😅 więc coraz mniej przebierania😝
      Ale Gwiazdorka będzie jeszcze 😂

      Usuń

Prześlij komentarz