Kartka według mapki u Handmade by Karola

Cześć Wam!
Co u Was słychać?
Pewnie praca wre... przez te święta...

Ja wciąż na raty kleje album😋😋😋 jakoś ciężko się wygrzebać 😋 myślałam, że jak będzie zimno i brzydko na polu to więcej czasu będzie... No ale i tak brak czasu i weny... Zostały dwie karty do ozdobienia i okładka 😱
Miałam plan zrobić dziadkom (moim teściom)  zrobić  albumik że zdjęciami moich dzieci Syna9 i Córy2 🙃 macie jakieś propozycje na papier? Żeby nie był zbyt poważny ale też nie zbyt dziecinny, również uni jak i męski jak i kobiecy.

Udało mi się ogarnąć  i chwycić za wyzwanie u Handmade by Karola z mapką 😋 chociaż i tak nie wygrałam 😋 rzecz oczywista 😋 ale  udało się mi zrobić pierwszą kartkę i miałam koncepcję

Co o niej myślicie?
Przekombinowana?
Też wzięłam udział w konkursie z okazji urodzin sklepu Craft O'Clock ale pokaże to co umęcyłam w następnym poście 😋
Pozdrawiam serdecznie 😘


Komentarze