Owce馃悜/ziele艅

Hello 馃槈
 U Lidzi by艂a wymianka kartkowa temat OWCE馃悜馃悜馃悜 

my艣la艂am i my艣la艂am... co tu zrobi膰... 
Zacz臋艂am... 
Ale mi co艣 nie pasowa艂o... 
Zrobi艂am co innego... 
Mam
nadziej臋, 偶e si臋 spodoba OS贸BCE, kt贸rej zosta艂am wybrana馃槄

 Pierwsza kartk臋-stron臋 oklei艂am serwetk膮 馃槈 gdzie jest pi臋kna soczysta, zielona 艂膮ka 馃槈 馃槈  a baranki to sreberko z owieczkami jest  z wielkanocnych czekoladek馃槈 
 
A ja otrzyma艂am urocz膮
kartk臋 z owc膮 
od Basi H z
 
Dzi臋kuj臋 馃槝 馃槝馃槝

Skromnie zg艂aszam na
 wyzwanie#55 w scrapkowo.pl
SOCZYSTA ZIELE艃 LATA


Szuka艂am bardziej kartki-poczt贸wki czy czego艣 zwi膮zanego z moim regionem, gdzie OWCE s膮 na co dzie艅
nawet mamy owce rze藕by w pewnych punktach miasta ... 
Ale jak co艣 trzeba na teraz, to nie ma, a po to b臋dzie ich masa馃槈 zawsze tak jest馃槄馃槄馃槄
Wstawiam screeny 馃槈 z FB strony  Miasto Nowy Targ



No i akcje s膮 馃槈

Tyle owiec, 偶e hohooo...

Przy jednej z rze藕b zrobili艣my zdj臋cie 馃槈
B臋dzie okazja na d艂u偶szy spacer to jeszcze zrobimy i si臋 pochwalimy
M贸j syn馃槏馃槏馃槏

Pozdrawiam 馃槝


Komentarze

  1. Ale fajnie wszy艂o! My艣le 偶e na pewno si臋 spodoba :D

    Chcia艂abym zaprosi膰 na m贸j nowy blog, dopiero zaczynam, wi臋c ka偶da opinia jest dla mnie wa偶na:
    http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zielono a偶 mi艂o :)) Cudna zielona praca! Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsu艅
  3. Suuper:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsu艅
  4. super, jestem zachwycona, dzi臋kuj臋 za zabaw臋 ze @scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz