Różowa koperta

Pierwszy raz brałam udział w wymianie😅 
Wymianka "Kolorowa koperta" jest organizowana u CZARNEJ DAMY na blogu Misiowy Zakątek
Lidia organizuje tam różne zabawy😉
Załapałam się na 
  • RÓŻOWĄ KOPERTĘ ❤️ 
Ja dostałam kopertę od
 Witaminki -klik 
a ile tego, 
 że hohooo i tak różowo,
 że aż słodko
Zobaczcie
👇👇👇


jeszcze chcę zrobić foto r zbliżenie robótkom, ale myszka 🐁 gdzieś cmyknęła i jej szukam i szukam... 
Miotły nie mam, sera też nie... Więc gdzie ta mysza jest????
💝💝💝💝💝

Znalazła się myszka


Śliczności 💝💝💝

Ja zaś wysyłałam 
Bożence G - klik w blog
ale moje zdjęcia gdzieś mi zniknęły  (może Bożenka się pochwali)
Ostał mi tylko tag, który zrobiłam specjalnie dla Bozenki, bo wstawiłam jego zdjęcie na FB😅

Teraz jest wymianka na kartki owcze🐑 i małpie🐒
Hmmm... 

Pozdrawiam 😘😘😘😘




Komentarze

  1. Ojej, alez ogrom różowych piękności! aż żałuję, że nie mam na tyle czasu, aby brać w tym udzial :) może w przyszlym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo tak 😅 ale i tak jesteś bardzo zorganizowana niż ja 😉 mi się to spodobało 😅 a mam tyle zaczętych rzeczy a zabawy jako takiej nie mogłam sobie odmówić 😉

      Usuń
  2. Pisałam malia ale pewnie gdzieś zaginął. Więc napiszę tutaj, że bardzo Ci dziękuję kochana za cudowna paczuszkę, tyle w niej wspaniałości ,wszystko mi się podoba. Dziękuję Jeszce raz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale udana różowa wymianka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz