Tag "Dziękuję"

Zrobiłam Tag dla Nauczycielki mojego syna,  która uczyła go od Zerówki do 3klasy...
 Wycięłam z kartonu (tzn tył kolorowanki, był  bardzo twardy)  kształt taga (znalazłam na Pinterest różne kształty), brzegi  wymalowałam złotą farbką od
ITD COLECTION...

... dziurkaczem biurowym zrobiłam dziurkę, nakleilam papier efektem deski z kolekcji morskiej...
Piórko scrapek (które dawnooo temu kupiłam od Dziewczyny z FB) pomalowałam farbką, skrawki z kartonu obrałam z wierzchniego papieru i też  popaćkałam farbką... 
Na to nakleilam zdjęcie syna i napis Dziękuję od EunikaJedyniak,
i przewlekłam wstążkę... 
Aaa jeszcze literki-cekiny z chińskiego😂
Na tył przykleiliśmy kartkę z zeszytu, na której napisał coś od siebie Syn
I jak wyszło?
Lepsze niż zwykła kartka ze sklepu, co?
Mi się podoba 😍😍😍

Komentarze

  1. pewnie, że lepsze. Wszystko co zrobione własnoręcznie, od serca jest lepsze! piękne podziękowanie, cudownie te deseczki wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent. Takie właśnie własnoręcznie zrobione podarunki cieszą nauczycieli najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz